Challenge

4 TV-program jag ser:
-
The Simpsons
- Family Guy
- Gilmore Girls
- Gossip Girl

4 saker jag gjort idag:
- Bakat kladdkaka
- Varit med Alice
- Ätit kladdkaka
- Varit på stan och shoppat på bokrean

4 saker som jag längtar efter:
- Våren, typ april, underbar månad!
- Torsdagen den 7 april, sweet 16 för me ;)
- Att börja på gymnasiet
- Att få gå på konsert

4 saker på önskelistan:
- En Fender Jaguar
- Nya löpardojjor
- New cellphone
- Att jag kommer in på mitt gymnasieval. Vilket jag borde göra. Men jag kan inte låta bli att oroa mig lite. :P

4 saker jag avskyr:
- Homework
- Broccoli (det är träd som man har krympt och sedan kokat)
- Hiphop och RnB
- Jobbiga människor

4 personer jag utmanar:
Eh, pass? Har typ ingen att utmana, läser inte så många bloggar. Hade gärna utmanat Emma och Alice om ni hade haft bloggar, men nu har ni ju inte det. Så jag utmanar alla som känner för att göra den :P

Kommentarer
Joanna

Vilket gymnasium har du sökt till? (:

2011-02-25 @ 14:16:18
Ellie

Joanna: Jag har sökt till ett kommunalt gymnasium här i Halmstad :)

2011-02-25 @ 18:04:53
URL: http://rockthisway.blogg.se/
Ida we

- Tack! Jo, vingarna finns på GH, tror de finns på flera av GHspelen. Kommer inte ihåg om jag fick dem därifrån, för de representerar också bandloggan till bandet vars trummis jag målar :) inspererades säkert av båda xD

2011-02-26 @ 15:19:33
URL: http://idawe.blogg.se/
Joanna

Jag menade till vilken linje? (;

2011-03-01 @ 12:27:19
Ellie

Joanna: Jaha, sorry missuppfattade din fråga lite. :P Humanistiska programmet med inriktning kultur. :D

2011-03-01 @ 21:06:11
URL: http://rockthisway.blogg.se/

Write something!

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

URL:

There is no way back from here...

Trackback