I'm getting tired of starting again


Systrar i jeans. Bästa böckerna/filmerna.
Mina kvällar har den senaste veckan har bestått av Gilmore Girls och Ben & Jerry's Peanut butter cup (bästa B&J-smaken ever!) alternativt något annat smaskigt ätbart.
För tillfället känns det förfärligt lockande att lämna civilisationen för att bo i skogen och dansa runt naken hela dagarna.
Jag är så ofantligt trött på alla gullipluttiga par som verkar poppa upp överallt omkring mig. Mitt nya mål är att bli en crazy cat lady innan jag fyller 25.
 
Well, det här blev ett skumt inlägg. Källor hittar ni på min tumblr. Puss!

Kommentarer
Enja

Crazy Cat lady for the win Elin! Jag joinar dig! <3

2013-05-19 @ 01:50:13
URL: http://norskaenja.bloggplatsen.se

Write something!

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

URL:

There is no way back from here...

Trackback