Stress.

Allt satans jävla skolarbete tar kål på mig. Jag är helt sönderstressad och jag har haft ont i huvudet i över två veckor nu. Jag ska lyckas med att producera en fet uppsats i historia tills den 6 maj och den kommande veckan har jag tre nationella prov, och jag har faktiskt ingen aning om hur det ska gå till. Hur ska jag hitta någon ork till att ens börja med arbetet i historia? Hur ska jag kunna fokusera och plugga när mitt huvud bultar och värker som om det ska falla i bitar vilken sekund som helst?
 
Utöver detta så är det såklart fler arbeten och prov som ska klaras av den närmsta månaden, och det ligger någonstans i bakhuvudet hela tiden. Det och allt annat, allt som inte har med skolan att göra snurrar också runt i mitt huvud. Det finns så himla mycket mer jag tänker på, små saker som stressar mig utan att jag är medveten om det. Saker som gör mig otroligt ledsen, glad och förvirrad. 
 
Helst av allt vill jag bara lägga mig på golvet och gråta, lyssna på Nirvana och bara skita i allt. 

Kommentarer

Write something!

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

URL:

There is no way back from here...

Trackback