Jag lever.

De senaste dagarna har jag varit förkyld tillsammans med Alice, gått på stan med Becka, sett Snow white and the huntsman med Sofie och Enja, gått på sushidejt med Becka, och idag, idag idag idag idag. Idag levde jag. Inte överlevde, ni vet sova-äta-skola-plugga-äta-se på tv-duscha-sova-äta-skola. Inget sånt. Jag levde. Jag kände. I min kropp rymdes tusentals tankar och känslor. Jag var hög på livet.

Det spelar ingen roll att jag inte har något sommarjobb eller ens några planer för sommarlovet. För jag lever. Jag lever jag lever jag lever jag lever. Och det är allt jag behöver just nu.

Kommentarer
Anonym

Krya på dig!! Vill också se Snow White, var den bra? :)



▲ Haha yeah. Fast att cykeln blev såld i sömnen var väl lite fake eftersom det var pappa som skötte det. Shhhh! Don't tell anyone! ;) Men det andra var pretty fucking awesome :D

2012-06-13 @ 16:41:37

Write something!

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

URL:

There is no way back from here...

Trackback