Isn't that the way, everybody's got their dues in life to pay

Jag vill inget hellre än att spela Sims eller krypa ner i min nybäddade säng och läsa i min bok i hela dagen. Ingenting känns riktigt bra idag. Men, läxor måste göras. I alla fall de som är till imorgon. Och rummet måste städas. Och egentligen så borde jag springa också. En del dagar tar det emot lite sådär, men det känns bättre när man väl har snörat på sig löparskorna och tagit sig ut. Idag kommer det inte att kännas så. Jag vet det. Idag är en dag när allt i garderoben känns fel, huvudet känns lite tungt och man kommer på sig själv med att sitta och stirra ut i tomma intet i en kvart.

Jag vet att allt slit lönar sig. Men idag är jag så jävla opepp. Jag önskar att jag var 5 år igen, precis som när jag ritade den här bilden. Då var det största problemet i världen hur man ritade ett perfekt hjärta.

Kommentarer
alice

Det var tusan så!

2011-11-13 @ 22:55:31

Write something!

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

URL:

There is no way back from here...

Trackback