Número 24: I was cryin' when I met you, now I'm tryin' to forget you

Dag 24 - Det här får mig att gråta

Jag brukar inte gråta till filmer särskilt ofta. Ärligt talat så gråter jag inte särskilt ofta överhuvudtaget. Jag blir arg istället (men då kanske jag gråter av ilska också). Jag är en sådan person som samlar en massa känslor på hög och sen så kan en liten liten sak göra så att jag exploderar. Då kommer alla känslor ut samtidigt och jag kan gråta över något som hände för två månader sedan. Det kan vara över allt möjligt, typ stress över skolarbete och gymnasieval, familjebussines, kompisar, någon speciell kille (!) och andra saker man kan vara ledsen över när man är tonåring.

Kommentarer

Write something!

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

URL:

There is no way back from here...

Trackback