En massa gnäll och elände.

Blir så galet trött när min mobil vägrar att samarbeta med datorn och vill skicka över låtar istället för bilder. Fuck you!!!!!!!!!!!!!!!!!! khzdgfsdufhsodfjzfvoijdjvlxijiuösh<jfläsjfco<sdughadföshj<vlxd. GAAAAAAAHH!!!! Och bilderna var inte ens särskilt fina.

Nu när vi ändå talar om min fantastiska tur så började det spöregna ca 30 sekunder efter att jag börjat cykla hemifrån imorse. Underbart när man absolut inte har tid att köra tillbaka och hämta regnbyxor eller ta bussen. Fantastiskt skönt att sitta i genomblöta kläder i skolan. Mysigt att frysa i drygt 3 timmar, och framför allt att cykla hem i en riktigt blöt regnjacka. Livet är underbart.

Tack för att jag fick klaga lite, imorgon lovar jag att vara gladare. God natt.


Kommentarer
yoshino

I hope .....your happy life.

from Japan.

2011-09-10 @ 14:34:35
URL: http://yaplog.jp/pom-juice/

Write something!

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

URL:

There is no way back from here...

Trackback