HÖSTLOV!

Finally! Jag överlevde SO-provet på Första världskriget och nu är det äntligen höstlov. :D


Jag inte har bloggat om något vettigt den här veckan. Det finns ett flertal skäl till detta. Bland annat:
1. Jag har inte haft någon inspiration.
2. Jag har varit lycklig.
3. Jag har varit ofokuserad.
4. Jag har gjort andra saker som jag prioriterat före bloggen. (SO-plugg och fika med kompisar)
5. Halva världen drar förhastade slutsatser. Vilket irriterar mig. Och gör mig förvirrad.
6. Det känns som att jag måste fatta ett beslut, vilket jag vägrar att göra utan att ha något att gå efter. (Otydlig? I know, det är inte meningen att ni ska förstå)
7. Kramar är mysigt. Kramar med en arm känns konstigt. Jag stör mig på det.

Ni förstår hur jobbigt jag har det. Det är så synd om mig. :)

Kommentarer

Write something!

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

URL:

There is no way back from here...

Trackback