Número once: Rock 'n roll ain't noise pollution

Dag 11 - Mina syskon

Det här är min lillebror. Filip heter han, och han är 12 år, alltså 3 år yngre än mig. Han tycker om att åka skateboard, spela gitarr och skjuta av huvudet på en massa andra gubbar med vapen som springer runt på datorskärmen. Han har till och med fått mig att prova. Vi har ganska lik musiksmak, men Filip lyssnar på lite mer metal. Tillsammans brukar vi typ spela Guitar Hero eller sitta och jamma på hans rum. Vi har ungefär samma humor och gillar oftast samma filmer.

Filip och jag inte inte särskilt lika varandra utseendemässigt. Vi har ganska olika personligheter, han är till exempel lugnare än mig trots att han också kan vara ganska flummig och rastlös ibland. Däremot så är vi båda musikaliska och inte särskilt sportiga (med undantag för min löpartalang).

Vad kan jag mer säga om Filip? Han är en jobbig skitunge. Fast han är också ganska snäll. Ibland. När jag får ha datorn. Och när han inte stör mig i mitt pluggande. Nej men ärligt talat, min bror är en rolig filur. Jag tänker dock inte säga att jag älskar honom, för då är jag antagligen pinsam. :D

Kommentarer
Ida we

- Haha I know... jag är så grymt nördig and I love it ;) Meen, tänkte testa att bara nörda för mig själv... så kul när ingen vet xD Men det lär märkas antar jag, snart... iaf för mina vänner. Kan aldrig hålla saker inne, speciellt inte när jag nördar något!

2010-12-13 @ 22:56:09
URL: http://idawe.blogg.se/

Write something!

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

URL:

There is no way back from here...

Trackback