Utmaning

Jag har blivit utmanad av Ida! Whoop whoop! Och ja, jag är för lat för att hitta på frågor till 3 pers för att utmana dem, så vi skippar det.
 
· Om du hade kraften att ta tillbaka någon från de döda, vem skulle du välja?
Får jag säga två? Mormor och farfar ♥

· Vart går ditt drömresemål?
Just nu är jag väldigt sugen på Barcelona, Paris eller New York. Jag vill gärna gå på muséer, shoppa lite, se fantastisk arkitektur, kanske se en musikal eller så... Storstäder lockar! Tror inte att jag hade pallat 2 veckors solsemester faktiskt. 
 
· Ska du göra något speciellt under jul eller nyår?
Julen ska firas med familj och närmsta släkten som vanligt. På nyår ska jag och pojkvännen på fest! Jag ser fram emot det, brukar aldrig gå på fest på nyår.
 
· Vilken är den bästa konsert du varit på?
De enda stora konserterna jag har varit på är Green Day och Avenged Sevenfold, och båda var fantastiska! Green Day var kanske aningen maffigare, men det är inte så konstigt med tanke på att det var i en större arena och därav en större publik. 
 
· Det är spontanmaskerad imorgon, kan du slänga ihop en snygg kostym av det du har hemma, och vad blir det?
Jag hade varit otroligt förutsägbar. T-shirt med Guns N' Roses- eller Aerosmith-tryck, svart nagellack, nitarbamnd, mörkaste grå ögonskuggan, jeans, svarta Converse och gitarren till Guitar Hero över axeln. Rockstar, oh yes!
 
· Vet du vilken tid på dygnet du föddes, i så fall vilken?
Klockan 08:05.
 
· Om du hade en tidsmaskin där du kunde åka både fram & bak i tiden, vart skulle du åka?
60/70-talet typ. Jag hade velat se legendariska band live och gått klädd i fräsiga outfits.
 
Vem spelar dig i filmen om ditt liv?
Mila Kunis! Jag gillar henne, cool brud liksom. 

· Du får inte veta könet på din förstfödde, vad blir namnet?
Jag känner Alex lite spontant sådär? Tycker att könsneutrala namn är svårt...

· It's so fluffy I'm gonna die???????
FLUFFY!!!!!!!!!!!! Fluffigare än så här kan man nog inte vara.

Kommentarer
Ida ☯ the sky under the sea

Åh, fina svar! Håller med dig om att det känns mycket mer lockande med storstäder än solsemester.

And oh yeah, that IS fluffy!!! :D

Svar: Ja visst gör det! :) Haha, typ det fluffigaste som gick att hitta ;P
rockthisway.blogg.se

2013-12-21 @ 21:08:55
URL: http://theskyunderthesea.blogg.se/
Enja

Haha! Direkt lägger jag märke till bilden där du har rakt hår, SKIT SNYGGT! Så får du gå i skolan någon gång! ^^ <3

2013-12-23 @ 16:38:13
URL: http://enjadesiree.wordpress.com

Write something!

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

URL:

There is no way back from here...

Trackback