London 29/10-2/11 2012

Här får ni lite skruttiga mobilbilder från mina dagar med pappa och brorsan i London. Överst ser ni en bild från Trafalgar Square där vi gick förbi, och senare under samma promenad passerade vi Big Ben, även kallad Bennyboy. I onsdags var vi på We Will Rock You-musikalen som var så galet bra att man nästan dog. Lite shopping blev det också, jag spenderade nästan alla mina pengar på dessa väldigt vackra Dr. Martens. En take away-mugg med Beatlesmotiv inhandlades och lite tjocka gosiga strumpor från H&M på Oxford Street fick också följa med hem. (hur i hela friden lyckas man gå in på ett H&M på 6 våningar och komma ut med ett 3-pack strumpor???)
 
Hur som helst så var det en bra resa och jag älskar London! Skulle helt klart kunna tänka mig att bo där. :)

Kommentarer

Write something!

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

URL:

There is no way back from here...

Trackback