Some facts about moi.


En känd person jag gärna vill träffa.

Jag vill träffa Dave Grohl. Han är rolig och verkar vara en riktigt härlig person, jag hade gärna velat vara hans kompis. Hade varit intressant att diskutera musik och Kurt med honom.

Favoritårstiden
Självklart gillar jag sommaren precis som alla andra, men min favoritårstid är nog ändå våren. Älskar när det börjar bli varmt och grönt. Älskar vårkänslor, Conversen, jeansjackan, glass på stan och att börja räkna ner veckorna till sommarlovet.

Någonting jag vill ha mer än något annat just nu
Att vara fri från läxor och skolarbete. Det är fan inte häslosamt att ha så här mycket att göra.

Böcker
Har alltid läst mycket, så länge jag kan minnas. Bästa bokserierna är Harry Potter, Systrar I Jeans och Narnia. Väntar också på fortsättningen av Starcrossed/Helena av Josephine Angelini. (Riktigt bra bok som ni verkligen borde läsa!)
Och några andra av mina favvosar är typ:
- Var är Alaska? av John Green
- Heavier Than Heaven, The biography of Kurt Cobain av Charles R. Cross
- Audrey av Robin Benway
- Punkindustriell hårdrockare med attityd av Louise Halvardsson

Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon

Jag hade börjat med det tråkiga, betalat av lån och liknande. Sen hade jag köpt mig en Fender Jaguar, och kanske rest någonstans.

Dåliga vanor
Jag är riktigt bra på att störa mig på småsaker. Som den blinkande lilla lampan på mitt Playstation, eller att bordet står lite snett.

Drömfesten
Utomhus, under den mörka natthimlen. Dansa (fast jag egentligen inte gillar att dansa) under stjärnorna tills fötterna gör så ont att man knappt kan gå. Bra musik/någon som spelar gitarr och alla sjunger med. Trevligt sällskap. Många långhåriga rockerkillar (ögongodis).

Någonting jag ångrar

Det finns en hel del saker jag ångrar, men jag har lärt mig av mina misstag och gått vidare. End of story. 

Min skivsamling
Anberlin, Green Day, Oasis, Pearl Jam, Paramore och Nirvana. Sen så har min pappi hur mycket skivor som helst som jag lånar av då och då.

Personen jag vill byta liv med för en dag och varför
Pass?

Favoritfilmerna
Star Wars, Narnia, Harry Potter, The Runaways, Systrar I Jeans, Lejonkungen, Juno. Och säkert 20 filmer till.

Min reaktion när jag gjort fel
Det beror väl på vad jag har gjort fel.

Låten som får mig att gråta
Brukar inte gråta till låtar. Men Dumb med Nirvana låter så sorgsen att jag nästan vill gråta faktiskt.

Favoritprogrammen
Simpsons och Family Guy såklart! Och Gossip Girl och Vampire Diaries. Hårdrockens historia är också riktigt bra, har dock inte sett alla avsnitt.

Bilder från Google.

Kommentarer

Write something!

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

URL:

There is no way back from here...

Trackback