Dagens i-landsproblem: när internet bestämmer sig för att jävlas.

Ursäkta om min blogg har varit väldigt ouppdaterad den senaste tiden. Jag har haft mycket plugg och igår när jag äntligen hade tid att blogga segade vårt internet ihop totalt. Det har fortfarande inte fixat sig och de flesta sidor tar 5 minuter innan de har laddat färdigt. Jag som hade tagit fina bilder på septembersolen och fina löv & sånt där, men bilderna vägrar att laddas upp och stannar på 8% hela tiden.

Så, tills den här jäkla internetskiten har fixat sig så ska jag försöka komma på lite roliga saker att fylla bloggen med. Jag kanske bloggar från mobilen eller slänger in något inlägg när jag är hos mamma. Men nu vet ni att jag fortfarande lever och att jag planerar att återvända så fort som möjligt. Smell ya later! :)

Kommentarer

Write something!

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

URL:

There is no way back from here...

Trackback