I brist på bloggmaterial.

Jag heter: Elin

Hur gammal är du? 16

Tycker du om någon just nu?

Jag samlar på: inget.

Gröna eller röda äpplen? Ljust röda som skiftar till lite gult. Fast gröna funkar också. :)

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Brukar oftast inte ringa till någon.

Vilken tid gick du upp idag? Åtta.

Har du sovit i din egna säng inatt? Ja

Har du sovit ensam inatt? Eh, ja.

Har du strumpor på dig nu? Näje, för varmt för strumpor!

Hur svarar du i telefon? Brukar vara lite olika. "Yello" (yeah+hello lite ihopslängt) använder jag ofta. Annars brukar "hej, det är Elin" alltid funka.

Vad ska du göra ikväll? Se på Gossip Girl som jag missade igår, diska och lite sånt.

Vad ska du göra imorgon? Skolan :( Planera idrottslektion + fika med Emma :)

Var vill du bo när du blir stor? Vet inte riktigt.

Är det okej att gråta? Vad är det här för puckad fråga? Klart det är okej att gråta.

När grät du senast? För en vecka sen. Framför Nirvana-klipp på YouTube.

Vilken årstid tycker du bäst om? Gillar alla årstider av olika anledningar, men om jag måste välja en är det våren (april+maj) som är bäst.

Laddar du ner musik och film från internet? Nej.

Skulle du göra om du vann en miljon? Lägga undan pengar till körkort + bil. Kanske högskoleutbildningen också? Och så skulle jag köpa en Fender Jaguar såklart!

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Det är viktigare att ha på sig kläder man gillar.

Har du piercing? I öronen. Två i höger, ett i vänster.

Har du tatuering? Nope.

Vill du gifta dig? Ja, med den perfekta killen. Men det är ju inte precis något som är brottom att fixa.

Vill du ha barn? Ja, någon gång i framtiden. Med den där perfekta killen såklart.

Solar du ofta? Nä, jag är för rastlös för att ligga och göra ingenting. Man får faktiskt lite färg ändå.

Är du bra på att laga mat? Hyfsat.

Gillar du att dansa? Nej. Blä.

Hur vig är du? Önskar att jag kunde vara lite mer vig kanske.

Bor dina föräldrar tillsammans? Nepp.

Är du morgonmänniska eller kvällsmänniska? Morgonmänniska.

Vilka hårfärger har du haft? Brun och svart.

Har du någon gång gråtit dig till sömns? Tror det, men det händer i stort sett aldrig.

Är du beroende av något? Gilmore Girls!!!!!!!!!

Vad gör du på helgerna? Ser på film, springer, tar det lugnt så att jag kan överleva en skolvecka till.

Brukar du bädda sängen? Om jag hinner ;)

Har du kysst någon under den senaste veckan? HAHAHAHAHAHAHAHAHA! xD

Vad var det senaste du sa? "Hejdå!"

Vem kramade du senast? Lillebror :P

Saknar du någon nu? Mhm.

Vem ringde dig senast? Emma

Var du glad igår? Ja, men kanske inte sådär superlycklig.

Sminkar du dig? Yes box.

Vad har du för smak i munnen nu? Tuggummi som smakade mint. (det smakade mint innan och nu har det tappat smaken)

Vad är ditt favorit bröd? Mammas scones. Mmmm, scones :)

Varför gör du denna lista? Desperat behov av bloggmaterial.

Vem chattar du på msn med nu? Kommer inte ens ihåg när jag var inloggad på msn senast.

Vad står det i ditt senaste inkomna sms, och vem var det ifrån? Alice: Åh, de söta trollen! :D Jag förstår :*

Vilken film såg du senast? Star Wars - A New Hope

Är du arg? Njaa... Nä. Bara lite irriterad för tillfället.

Varför/varför inte? .....

Är du glad? Jag vet inte. Det kanske jag är.

Varför/varför inte? Men jag vet ju inte om jag är glad :P

Är du osams med någon? Inte vad jag vet?

Vad är din högsta önskan? Att få leva ett hälsosamt liv tillsammans trevliga människor :)

Vad åt du till frukost? Minibaguetter med ost och ett glas juice.

Vad vill du väga? Jag trivs bra med mina 57-58 kg. Om jag gå ner till 52-53 kg räknas jag som underviktig så jag känner mig faktiskt nöjd. :D

Känner du någon som vill gå upp i vikt? Jag vet inte, frågar inte precis om sånt.

Vad fotar du helst? Himlen

Är du gravid nu? Om vi säger så här: Jag hade mens igår.... xD

Kommentarer
MYMiC

sv: haha yeah :D awesome!

2011-05-24 @ 00:37:15
URL: http://mymic.blogg.se/

Write something!

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

URL:

There is no way back from here...

Trackback