Heavier than heaven

Klockan ett inatt läste jag ut den här boken, med tårar rinnandes ner för mina kinder. Den här boken är välskriven och fängslande. Man förstår Kurts låtskrivande bättre, och var alla idéer kom ifrån. Man får dessutom en bättre förståelse för varför han knarkade och varför han valde att ta självmord. Framför allt så får man en mycket bättre bild av hur Kurt var som person, och till skillnad från allt jag har läst om honom på Internet kunde man vara säker på att all information stämde.

Jag tycker att det var väldigt känslosamt att läsa den, ibland var jag glad, ibland förfärad och förvånad, många gånger var jag sur men mot slutet var jag mest ledsen och jag grät genom hela de sista två kapitlen. Boken får högsta betyg och jag rekommenderar verkligen alla Nirvana-fans att läsa den. :)

Kommentarer
Rockalicious

Sv. Haha jag hade bränt mig så jävulskt i pannan och tröjan var det enda jag hade till övers :P



Jag gick på dass med tröjan fortfarande på huvudet, och då kom det fram en tant till mig och undrade om jag var medveten om att jag hade ett par kalsonger på huvudet! ;)

2011-06-30 @ 00:00:03
URL: http://sprillansny.blogg.se/
Ida we

- Do it! Tycker det skulle vara kul att läsa andras listor. Så gör den du! Säg till isf när du gjort den så jag får läsa :)

2011-07-01 @ 00:36:56
URL: http://idawe.blogg.se/

Write something!

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

URL:

There is no way back from here...

Trackback