Avslutningsfest

Oh my god. Avslutningsfest för niorna igår, idag är jag D-Ö-D. Mina kilklackar är värsta mördarskorna, och då tog jag ändå av dem när jag dansade. Vilket snarare borde kallas hoppa istället för dansa, men ändå. xD Kvällen blev bättre än jag hade förväntat mig, och inga allt för stora katastrofer inträffade. Jag kidnappade en kavaj av mina amigo Carl under större delen av kvällen och fick en ros av Javier, som egentligen inte var till mig men det var gulligt ändå. Mina girls Emma & Alice fixade sig hemma hos mig innan festen och de var såklart superfina. Och ja, det var väl kvällen lite kort sammanfattat.
Ikväll är det avslutning med slutbetyg, tårta och uppträde i matsalen. Maybe some kind of dagens outfit eller något i den stilen dyker upp senare. :)

Kommentarer

Write something!

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

URL:

There is no way back from here...

Trackback