Are you gone and onto someone new?


Lite bilder på allt möjligt sådär, från mars till juli.

Kommentarer
Alice

Vilken mystisk molnbild, like!

Reconize the last picture, wich I also like! A lot.



2011-07-30 @ 23:46:00
ida w

- Hm nja, det är egentligen inte så bra och pierca själv, det blir ju lättare infekterat. Och det är rätt svårt (eller... det gör asont!) att ta hål på de hårda delarna av örat, där jag har de flesta av mina öronpiercingar. Och de piercingarna jag vill ha härnäst känns väldigt svårt att göra själv... hah. Men i läppen å örsnibbarna är det aslätt :D

2011-07-31 @ 02:04:14
URL: http://idawe.blogg.se/
ida w

Oh Lego! Det är den bästa leksaken, LÄTT!



- Ja, Audrey var jättebra! Gillar sättet han skrev på, lite skämtsamt och lätt sådär :) Och det var alltid kul när man kände igen banden eller låtarna som är i början av alla kapitel :)

Minns att du läste den när jag hittade din blogg... det var rätt längesen va?

2011-08-02 @ 14:20:57
URL: http://idawe.blogg.se/

Write something!

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

URL:

There is no way back from here...

Trackback