En liten kvällslista sådär.

Något som gjorde dig glad igår?
Att chatta med trevliga människor på Facebook. Och göra lite planer med en vän som jag har saknat väldigt mycket.

Humör just nu?
Trött och mätt, men ganska glad. Känner mig ganska nöjd med undantag för någon liten sak som jag oroar mig över.

Vad gjorde du
klockan åtta på morgonen?
Hm... Åt frukost framför datorn.

Vad gjorde du för femton minuter sedan?
Gjorde en kuddhög i sängen, kröp ner med laptopen och drog täcket över mig.

Vad du ser om du tittar till höger?
Ljudet av ditt hjärta som ligger och skräpar på golvet och väntar på att bli utläst. Vilket den har gjort de senaste tre månaderna...

Vad gör dig glad just nu?

Tankar på jullov. Och så hoppas jag att jag kan träffa lite trevliga människor i helgen.

Hur vädret är hos dig just nu?
Mörkt och kallt. Ingen snö här i sydväst än så länge :(

Vad var det senaste du åt?
Fläsk & potatis med löksås.

Vilket mål på dagen tycker du bäst om?
Räknas fika som ett mål? Jag älskar fika!

Bästa glassmaken?
Åh, tvinga mig inte att välja!!! Men, om jag måste så är choklad bäst. :D

Sover
du tungt?
Don't know. Ibland tror jag.

Drömmer du mardrömmar?
Jag brukar inte drömma mardrömmar. De få gångerna det händer handlar de mest om att jag är fast med en person jag ogillar väldigt väldigt väldigt mycket och jag kan inte ta mig ifrån honom/henne.

Hur många kuddar sover du med?
2

Snarkar du?
Nej. Händer dock att jag sjunger ibland eller kanske är arg i sömnen eller så.

Favoritkläder?
Svår fråga... Stuprörsjeans, lite oversize-tröjor.... Har en helt vanlig tight svart långärmad tröja från H&M som jag älskar. Oftast de enkla grejerna som jag gillar mycket, lätt att variera också.

Favoritgodis
?
Choklad och surisar.

Höger-eller vänsterhänt?

Höger.

Stjärntecken?

Vädur. Är en ganska typisk sådan också.

Vad längtar du efter mest just nu?
Ett underbart snölandskap som i Narnia, kramar, att få spela elgitarr.

Kommentarer
Rockalicious - Rock'n'Roll Lifestyle

Sv. Tack rara du!

2011-12-07 @ 20:52:18
URL: http://sprillansny.blogg.se/
Ida

▲ Indeeed! Anledningen till att man faktiskt inte har fler än man har (finns typ 100 cd-skivor jag vill ha) är just att de kostar en slant. Fast det är de helt klart värt!

2011-12-10 @ 17:41:17
URL: http://idawe.blogg.se/

Write something!

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

URL:

There is no way back from here...

Trackback