Den bästa dagen i mitt liv.

Jag har svåra problem med att slänga mina trasiga sneakers med dödskallar. Vi har varit med om en hel del tillsammans. Bland annat Green Day live at Ullevi. Det går inte en enda dag utan att jag tänker på det. Jag vill tillbaka! Det fanns inga bekymmer. Verkligheten var långt borta. Min fot (i en väldigt sliten sko) stampade takten samtidigt som jag tittade ut över havet av tusentals händer som klappade i samma takt. Varenda trumslag kändes i hela kroppen, trots att jag stod på läktaren. Det är en näst intill obeskrivlig känsla. Jag klappade händerna oavbrutet i 2,5 timmar. Mina händer gjorde ont i en vecka efter det.


Jag kommer aldrig att glömma den dagen. Det var min första riktiga konsert. Den bästa dagen i mitt liv.

Kommentarer
Cissi

härlig bild! :)

2010-09-20 @ 22:53:00
URL: http://cviklund.blogg.se/
yasmine modell fru och mamma

Var gärna med i min tävling nu kraam

2010-09-20 @ 23:34:04
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Write something!

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

URL:

There is no way back from here...

Trackback