Número uno: Vem är Elin?

Dag 1 - Presentera mig själv.

Hej! Jag heter Elin, jag är född den 7 april år 1995 och jag bor i Halmstad. Jag har varit glutenintolerant sen jag föddes. Många frågar mig om det inte är jobbigt. Ärligt talat så är det faktiskt inte det. Jag är ganska van vid det här laget. Det går att överleva ändå, man kan faktiskt äta en hel del mat trots allt. Dessutom så kommer det nya produkter hela tiden.
Jag har alltid älskat att läsa. Det har alltid varit så självklart för mig, jag har alltid haft lätt för det. De böcker som alltid har fascinerat mig mest har varit fantasy. Jag har alltid gillat det där magiska, med fantasivarelser och andra världar. Ni blir väl inte förvånade om jag säger att Harry Potter och Narnia är några av de bästa böckerna jag någonsin läst?
Förutom att läsa så har jag alltid älskat musik. Den första skivan jag fick var A-Teens när jag var 4 år, och jag vet inte hur många gånger jag hoppade upp och ner i vardagsrummet till Mamma Mia. Redan då, när jag var 4-5 år och mina största idoler var just A-Teens och Britney Spears, älskade jag att sjunga och precis som så många andra ville jag bli popstjärna. Inte förrän nu har jag börjat inse mer och mer att jag inte kan leva utan musiken och att jag faktiskt borde göra något med mitt musikintresse. Jag jobbar på mitt gitarrspelande, och det går sakta men säkert framåt. :)

Som person är jag galen, rastlös och impulsiv. Jag har ett hett temperament och bra självförtroende. Jag är en tävlingsmänniska och en ledartyp. Jag älskar att prata. Jag måste umgås med personer som är lika galna som mig och som klarar av att tjafsa emot mig, eller möjligtvis med lugna personer. Det funkar liksom inte med något mittemellan.

Andra saker som ni bör veta om mig är att jag nästan alltid har gillat lila mer än rosa, jag är ett riktigt glassmonster,  jag är morgonpigg, jag springer rätt snabbt och löpning är min favoritsport. Jag är ganska awesome på Guitar Hero och jag spelar fortfarande Sims 2 (och jag är väldigt nördig).

Hoppla. Det blev ett ganska långt inlägg, hoppas att ni orkar läsa det.
Nu får jag sluta skriva, annars kan jag fortsätta i evigheter. :P

Kommentarer
Ida we

Roligt att få veta mer om dig :) Lila och glass är awesome! Och GH med! Jag är en sån nörd... det enda instrumentet jag aldrig riktigt nördat är sång, det kör jag bara då och då...



- Yea! Jay var klockren för Metallica låten!

2010-12-04 @ 23:43:56
URL: http://idawe.blogg.se/

Write something!

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

URL:

There is no way back from here...

Trackback