Número tres: Mom and dad are the ones you can blame

Dag 3

Min föräldrar skildes för 4 år sedan. Visst blev jag ledsen, men jag har faktiskt inte gråtit över det särskilt många gånger. Det hade kanske inte någon positiv påverkan på mitt självförtroende, men det har vänt nu. Jag är inte ledsen för det nu, på något konstigt vis så kan jag se varför de skildes. Numera bor jag hos pappa och brorsan hos mamma. Det funkar jättebra.


Jag får ofta höra att jag är lik mamma, men nästan lika ofta brukar folk säga att jag är lik pappa. Till utseendet är jag faktiskt lik båda, jag har både mammas och pappas drag i ansiktet, och jag har fått pappas hår och långa ben. Jag är dock mer lik pappa på mitt sätt att vara. Jag och mamma ser saker på lite mer olika vis. Jag bråkar oftare med henne.

Jag vet inte riktigt vad jag mer ska säga om mina föräldrar. De lagar god mat, de är faktiskt inte så pinsamma och de har aldrig pressat mig att göra något (t.ex börja i någon sport eller få MVG i alla ämnen). I like them. :D

Jag känner att jag inte vill lägga ut några bilder på mina föräldrar, jag hoppas att ni förstår mig. Jag vill inte bli för privat i bloggen.

Kommentarer

Write something!

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

URL:

There is no way back from here...

Trackback