Número quince: Och de som vill styra allt jag gör, det är just det som förstör mina drömmar, men jag finns kvar

Dag 15 - Min drömmar

En av mina största drömmar just nu är att komma in på musik på estetiska programmet. Just nu så drömmer jag mycket om framtiden, att komma ifrån högstadiet, träffa nya människor... Problemet är bara att när jag hoppas för mycket brukar det oftast gå åt skogen. Så jag försöker att inte drömma för mycket. Det är nog inte hälsosamt att drömma varken för mycket eller för lite.

Ibland drömmer jag om att få stå på en scen. Jag har stått på ena sidan av en arena, på läktaren. Jag vill veta hur det känns att stå på den andra sidan av den. Om det är någon skillnad, eller om man har samma lyckliga rus i hela kroppen. Om man känner samma mäktiga känsla när arenan fylls av ljudet av tusentals människors röster som sjunger tillsammans.

Kommentarer
Ida we

Lycka till med att komma in på ES musik! :D Lär vara askul!

2010-12-20 @ 22:35:10
URL: http://idawe.blogg.se/

Write something!

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

URL:

There is no way back from here...

Trackback