Número dos: My first love

Dag 2 - Min första kärlek

När jag var 5 år var jag och en kille som hette David kära i varandra. Sen flyttade jag och bytte dagis. Jag skickade ett Alla hjärtans dag-kort till honom, och sen så hände det inte mer.
Fast jag anser inte att David är min första kärlek. Under större delen av mellanstadiet var jag ihop med Kalle. I ett år och 11 månader närmare bestämt. Kalle och jag var säkert jättesöta ihop, och när vi gjorde slut var det en hel del personer som blev förvånade. Vi var ganska olika varandra, vi gillade väldigt olika saker. Han var jättesnäll, gullig och lugn, inte alls bråkig och jobbig som många andra killar. Jag var däremot ganska rastlös och sprallig. Även fast vi var rätt så olika så funkade vi bra ihop. Men som sagt, vi gjorde slut.

Och nu då? Ingenting får vara enkelt. Man måste falla för fel killar någon gång, krångla till allt och göra det komplicerat. Mamma påstår att det är killar som Kalle som vinner i längden. Hon kanske har rätt på den punkten?

Kommentarer

Write something!

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

URL:

There is no way back from here...

Trackback