Número 18: Happy birthday to you


Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Jag fyller år den 7 april, vilket ofta innebär att det blir på påsklovet eller under själva påskhelgen, vilket resulterar i att kompisar kanske är bortresta, att vi slår ihop mitt födelsedagsfirande med påskfirandet osv. Därför firar jag sällan min födelsedag den 7 april. Och eftersom jag inte gör det så är det ganska svårt att säga vilken födelsedag som har varit min favorit. Alla födelsedagar och födelsedagsfiranden har varit bra på sina egna vis. Så, är jag tråkig om jag säger att jag inte har någon favoritfödelsedag?

Kommentarer
Ida we

- Visst är det! Coolt, ska se Narnia nästa vecka. De filmerna är så bra :)

2010-12-31 @ 17:18:22
URL: http://idawe.blogg.se/

Write something!

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

URL:

There is no way back from here...

Trackback