Lista

Hade lite tråkigt, så jag fyllde i den här listan.

1. Sätt din musik på blanda
2. Klicka på Next knappen efter varje fråga
3. Använd sångtiteln i svaret på frågan

Hur mår du idag?
School's out - Inte länge till. :'( 

Kommer du långt i livet?
Ooh La - ????

Hur är skolan för dig?
Hot - För visst finns det en massa snyggingar att kolla på? Hahaha! Blä.

Vilket är ditt livs themesong?
She's a Rebel - Såklart!

Vilken är ditt livshistoria?
Last Night on Earth - Eh?

Hur ser din framtid ut?
The Best Damn Thing -  Så då blir jag rockstjärna alltså? ;)

Hur blir din morgondag?
Paranoid -  Det lät ju.. kul.

Vad är det bästa med dina vänner?
Livin' on the Edge - Yeah, we are the bad teenagers!

Vilken sång beskriver dig bäst?

Same Old Song And Dance - Jaså? Jag som trodde att jag har förändrats så mycket.

Hur ser ditt liv ut just nu?
Boulevard of Broken Dreams - :'(

Vilken låt kommer att spelas på din begravning?
Since You've Been Gone - Då kommer ju någon att sakna mig i alla fall.  :)

Hur var du som barn?
Horseshoes and Handgrenades - Våldsam.

Vem kommer du att gifta dig med?
American Idiot - Ett pucko från USA med andra ord.

Hur ser världen på dig?
We Will Rock You - :P
 
Vad tycker dina vänner om dig?
We Are the Champions - Jag va en loooser, nu är jag en champion... Jag är BÄÄÄÄÄÄÄÄST! (Lilla Kycklingen)

Vad brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
When You Were Young - Folk fantiserar om mig som 8-åring?

Kommer du nånsin få barn?
Black or White - It doesn't matter if you're black or white, kid.

Vilken låt beskriver den du är intresserad av?
 Jesus of Suburbia - Jag är inte intresserad av någon, så whatever.

Hur blir du igenkänd av folk?
One of Those Girls - :D

Vilken är din livsfilosofi?
Let the Music Do the Talking - Vore väl dumt att påstå något annat.

Vad tycker dina föräldrar om dig?
Extraordinary Girl - Såklart. They love me :)

Tycker andra att du är attraktiv?
Crazy - De blir helt galna när de ser mig.  

Vad kommer du säga när du gör slut med någon?
Don't Stop Me Now - Haha!

Kommentarer
Aloice

Haha, ibland blev det lite läskigt.. XD Bad teenagers var det ja!

2010-08-20 @ 00:12:46
Ellie

Alice: Haha! Erkänn att du gillade Lilla Kycklingen-grejen mest! :)

2010-08-20 @ 09:01:34
URL: http://rockthisway.blogg.se/
Alice

Nej, eller kanske lite! Men mina favoriter var nog 3:an och frågan som fick svaret "black and white!"

2010-08-20 @ 23:22:50

Write something!

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

URL:

There is no way back from here...

Trackback